Ford prezentuje Mondeo Hybrid kombi

Nowy Ford Mondeo Hybrid stanowi wyjątkową ofertę w swoim segmencie, a ulepszony napęd benzynowo-elektryczny zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Udoskonalony i bardziej wydajny napęd benzynowo-elektryczny Mondeo Hybrid, zapewniający wysoką kulturę pracy. Ford wprowadza także 2,0-litrowy silnik Diesel EcoBlue i ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.

 

Kilka przydatych faktów

 

Napęd hybrydowy zapewnia moc maksymalną 187 KM i wykorzystuje silnik elektryczny do wspomagania pracującego w cyklu Atkinsona, opracowanego dla tego zespołu napędowego, 2 litrowego silnika benzynowego. 

Nadwozie Mondeo Hybrid kombi oferuje przestrzeń o pojemności 403 litrów, która po złożeniu tylnych siedzeń może wzrosnąć do 1508 litrów.

Nowa ośmiostopniowa automatyczna skrzynia – oferowana z 2,0-litrowymi silnikami EcoBlue o mocy 150 KM i 190 KM – została zaprojektowana tak, aby jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa, zapewnić dynamiczną pracę oraz płynną i szybką zmianę biegów.

Dostępna jest również sześciobiegowa manualna skrzynia biegów, a Mondeo z 2,0-litrowym silnikiem EcoBlue może być wyposażone w inteligentną technologię napędu na wszystkie koła.
 

Nadal dostępny jest 1,5-litrowy silnik benzynowy EcoBoost o mocy 165 KM jest, o emisji CO2 od 150 g/km i niskim zapotrzebowaniu na paliwo 6,5 l/100 km. Jest wyposażony w zintegrowane kolektory wydechowe i chłodzony wodą układ intercoolera.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

 

Ford Mondeo wyposażony jest teraz również w Adaptacyjny tempomat, pozwalający utrzymać bezpieczną odległość od pojazdów jadących z przodu, uzupełniany przez funkcję Stop-and-Go.

System Stop & Go współpracujący z ośmiostopniową, automatyczną przekładnią, umożliwia całkowite zatrzymanie pojazdu w ruchu miejskim oraz pozwala automatycznie ruszyć za poprzedzającym samochodem, jeśli czas zatrzymania był krótszy, niż 3 sekundy.