Nowe układy napędowe Ford S-max i Galaxy

Ulepszone modele Ford S-MAX i Ford Galaxy otrzymały nowe rozwiązania techniczne i nowe układy napędowe.

 

 

Fordy S-MAX i Galaxy będą obecnie wyposażane w zaawansowane silniki wysokoprężne EcoBlue o mocach 120 KM, 150 KM, 190 KM i Bi-turbo 240 KM, zapewniające niższe zużycie paliwa. Wyrafinowana nowa ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, obsługiwana za pomocą obrotowego pokrętła w konsoli, umożliwia współpracę z tempomatem adaptacyjnym i z funkcją Stop & Go pozwalającą na automatyczne zatrzymanie samochodu w gęstym ruchu miejskim.

Kolejne ulepszenia obejmują bardziej efektywne działanie systemu informującego o obiektach w martwym polu lusterek, nowy system wycieraczek Ford ClearView, a także nowe kolory nadwozia Chrome Blue i Diffuse Silver.

Nowa oferta techniczna obejmuje tempomat adaptacyjny (ACC) z funkcją Stop & Go w połączeniu z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, która umożliwia bezstresowe radzenie sobie z ruchem miejskim, wymagającym zatrzymywania się i ruszania, udoskonaloną wersję systemu informacji o obiektach w martwym polu lusterek (BLIS), który teraz może wykrywać zbliżające się pojazdy z większej odległości, a także nowy system wycieraczek Ford ClearView poprawiający widoczność w trudnych warunkach drogowych.

„Nasz wyjątkowo stylowy S-MAX i niezwykle praktyczny Galaxy stały się jeszcze bardziej atrakcyjne dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym w układach napędowych i w systemach wspomagania kierowcy, dzięki czemu jazda w każdych warunkach stwarza mniej problemów.” - powiedział Roelant de Waard, wiceprezes do spraw marketingu, sprzedaży i serwisu, Ford of Europe. „Nasze 2-litrowe silniki Ford EcoBlue i ośmiobiegowe automatyczne skrzynie biegów zapewniają potężną dynamikę układu napędowego, w przypadku silników wysokoprężnych ogromną zaletą jest zoptymalizowane, niskie zużycie paliwa.