W pełni elektryczny Mustang Mach-E demonstruje możliwości pojazdów elektrycznych w nowej serii wideo
Czy kiedykolwiek widziałeś, jak samochód pokonuje grawitację i przyspiesza z miejsca obok spadającego żyrandola, jak rozróżnia identyczne bliźnięta lub sprawdza się w starcie z rakietą? W nowej serii filmów wideo stworzonych dla Forda, w pełni elektryczny Mustang Mach-E podejmuje wszystkie te wyzwania. Uwaga, podpowiedź: wygrywa.
Zaprojektowany od podstaw, by zmienić postrzeganie tego, czym może i powinien być samochód elektryczny, nowy Mustang Mach-E to urodzony odtwórca głównych ról. W każdym odcinku zademonstrowano jedną z istotnych funkcji lub systemów Mustanga Mach-E, ponadto seria podważa stereotypy na temat pojazdów elektrycznych, dotyczące zasięgu i osiągów.
Mustang Mach-E z dumą nosi emblemat Mustanga i jest pierwszym pojazdem zelektryfikowanym, któremu nadano to imię, a zarazem charakter legendarnego modelu. Premiera serii filmów zbiega się z pojawieniem się pierwszych egzemplarzy w Europie i będzie sygnałem rozpoczęcia kampanii Forda, która ma wzmocnić zainteresowanie modelem, kiedy elektryczne Mustangi zaczną wyrabiać sobie markę na Starym Kontynencie.
Według badania Google Trends Survey 2020-21, wyszukiwania porównawcze w branży motoryzacyjnej z użyciem słowa „versus” (kontra, w porównaniu) wzrosły o 64 procent w ciągu ostatniego roku, zwłaszcza w odniesieniu do pojazdów elektrycznych. Był to idealny moment, by postawić Mustanga Mach-E przed serią porównawczych wyzwań „versus” i spróbować przy okazji zburzyć pewne stereotypy, jakie przyjęto na temat pojazdów elektrycznych.
Seria filmów została wyprodukowana w USA i nakręcona częściowo w tym samym miejscu, które wykorzystano w filmie „Le Mans '66” z 2019 r. (tytuł oryg. „Ford kontra Ferrari”), opowiadającym o wyzwaniu, w którym sprawdziły się pojazdy Forda.
Wprowadzenie na rynek Mustanga Mach-E jest bardzo ekscytującym momentem dla firmy i dowodem na to, jak Ford spełnia wyobrażenia jutra już dzisiaj! Nowa seria filmów ma udowodnić, co potrafi i zburzyć wszelkie uprzedzenia, jakie powstały na temat pojazdów elektrycznych. 'Watch Me' wydawało się naturalną platformą kampanii wspierającej pojawienie się Mustanga Mach-E w Europie, nie tylko dlatego, że opowiada o zuchwałości tego modelu i jego potencjale, ale także nawiązuje do pewności siebie i dumy, jaką za kierownicą odczują klienci. - powiedział Peter Zillig, dyrektor ds. marki i komunikacji marketingowej w Ford of Europe.
Aktualności i wydarzenia
-
Ford Motor Company – zgodnie z najnowszym raportem organizacji Lead the Charge…
-
Nie tylko na drogi. Ford Mustang Dark Horse dostępny także jako zestaw LEGO
Ford Polska niedawno przedstawił ofertę nowego Forda Mustanga w Polsce, w której… -
Ford SuperVan 4.2 najszybszym pojazdem wyczynowym typu „closed-wheel”, który kiedykolwiek pokonał Mount Panorama
Ford Performance zapisał nowe karty historii podczas australijskiego wyścigu… -
Charge Around the Globe – Lexie Alford i elektryczny Ford Explorer pokonują pustynię
Niesamowita podróż dookoła świata elektrycznym Fordem Explorerem trwa w najlepsze!… -
Ford Kuga ma już 16 lat. Zobacz, jak zmienił się ten model
Ford Kuga od momentu debiutu jest jednym z najbardziej cenionych samochodów… -
E-Transit najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem dostawczym w Polsce
Nowy Ford E-Transit spotkał się ze znakomitym przyjęciem klientów. Model do… -
Sportowa fotografka Aleksandra Szmigiel – AutentycznE rozmowy w E-Transicie
Zaczynając studia na filologii polskiej myślała o tym, żeby swoją zawodową karierę… -
Zanim wyjedziesz na ferie. Zimowe akcesoria Forda, o których warto pamiętać
Pierwsze tygodnie roku to czas wyjazdów na ferie zimowe. Przed taką podróżą… -
Pierwszy w Polsce Ford Ranger nowej generacji przystosowany do działań ratowniczo-pożarniczych
W gamie Ford Pro można znaleźć wiele modeli, które można dostosować do indywidualnych… -
Ford Ranger Raptor z jeszcze lepszymi osiągami dzięki systemowi Live Valve firmy Fox
Nowy Ford Ranger Raptor w roczniku modelowym 2024 to najmocniejszy i najbardziej… -
Nowy Ford Transit Custom z systemem zapobiegającym wypadkom przy otwieraniu drzwi
Samochody dostawcze odgrywają coraz ważniejszą rolę w przestrzeni miejskiej,… -
„Nie ma miejsca na histerię”. Aleksandra Taistra – AutentycznE rozmowy w E-Transicie
Jako nastolatka chciała zostać weterynarzem i marzyła o pracy z końmi. Dzisiaj…